čtvrtek 26. ledna 2012

Šílená objednávka MAC

Myslím, že naše e-shopy si absolutně neváží zákazníků. Objednávala jsem si z mac.nabizi.cz. Objednávka byla objednána ve čtvrtek 12.1. s tím, že dobu na odeslání mají 4 dny.
Hm, dobrý, poštovný jsem překousla, aby to bylo rychlejší, tak jsem zvolila dobírku,abych nečekala na převod. Čekám a čekám a ono nic. Další čtvrtek 19.1. píšu dotaz, co že se to děje s mojí objednávkou.... Někdo mi odpověděl, že kolegyně to spletla a měla mě informovat, že jedna věc z objednávky není na skladě, omluvy,bla bla bla. Že v úterý odešlou zboží, jestli mám ještě zájem. Dobře, pokud v úterý, tak mám o zboží ještě zájem. Dnes je čtvrtek, a na poště nic. Píšu email, celý den čekám na odpověď. A ejhle, přišla. Zbožíčko se dnes naskladnilo a zítra poputuje na poštičku.... Omluva opět veškerá žádná. Nevím, co si mám o tomto přístupu myslet.
V této době, kdy stále čekám na tento balíček jsem si objednala  balíčky z USA, Korei a Číny. Všechny tři už stihly i dorazit. Průměrná doba dodání 7 dní od objednání..
Tak vážně nevím, co si mám o tomhle CZ e-shopu myslet .
Máte jinou zkušenost, nebo jste občas taky vytočení?


EDIT: 30.1.2012 mi konečně došel balíček, tak začínám testovat

6 komentářů:

  1. Neskutečný přístup ! Bohužel tohle platí jen pro čechy..

    Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tohle znám,... proto v eshopech nenakupuji

    Na mém blogu právě probíhá Giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám takovou zkušenost s Bioedenem. Objednávka v půlce prosince, po 24.12. a po svátcích jsem jim volala-hluchá linka, psala email, na který odpověděli až na začátku ledna s tím, že další den napíšou o stavu objednávky, samozřejmě nic nenapsali a balík přišel až v půlce ledna a to bez dvou výrobků. Ty dodnes nepřišly. Takže moje zkušenost je ještě horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je ještě horší, asi by mě trefilo a nervila bych, že by mě tam slyšeli i bez telefonu :-)

      Vymazat
  4. cz eshopy jsou fakt strašný. Ted jsem slyšela o Lush, že si člověk udělá objednávku, přijde mu za šíleně dlouhou dobu a ještě nekompletní. Navíc byla akce poštovné zdarma, a poštovné stejně některé holky musely platit.... jo a taky nedávali vzorečky, protože jim došli kelímky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem nad těma e-shopama zlomila hůl. Už budu věe raději objednávat z ciziny.

      Vymazat