sobota 3. března 2012

BeYu Hydro Star Volume Lipstick

V Douglasu jsem si v pomatení koupila tuto rtěnku v odstínu 467. Hledala jsem nějakou růžovou rtěnku a tam v těch divných světlech se mi tato zdála celkem dobrá. A podotýkám, že má moc pěknej kovovej obal


Jsem zvyklá jen na lesky, tak jsem si chtěla pořídit nějakou lehkou světlounce růžovou rtěnku, která by byla taková ta baby pink, barbínovská a ani by nemusela být extra krycí.
Jenže jsem jaksi šáhla vedle, představovala jsem si něco skoro matného a toto je dost třpytkatý, což dost nesnáším.
No mám nějakou křivou hubu,snad ne i ve skutečnosti.
Možná bych to přežila ty třpytky, ale nějak mi nevyhovuje ani ta konzistence. Je to taková hutná, celkem mazlavá věc, nic lehkýho, jak jsem si představovala. Je pravda, že bez jídla celkem vydrží, asi 3 hodiny. Zdá se mi, že nějak zvýrazňuje šupinky a celkem se slévá do čárky. A to je věc, která mi vadí už opravdu hodně.

Zkoušela jsem se s touto rtěnkou nějak sžít a nepodařilo se mi to. Jediný kde ji snesu je, když si přes ní dám svůj nejoblíbenější lesk od Dermacolu,kterej nelepí. Jenže pak tato kombinace nemá výdrž ani hodinu. Ach jo, budu hledat dál. 

2 komentáře:

  1. Až budes priste fotit rty, zkus nastavit na fotaku režim MAKRO ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, díky, to bych musela vědět jak, zkusím na to mrknout, ale já tam mám asi jen takový ty scény, jako děti, protisvětlo atd.

    OdpovědětVymazat