pondělí 2. dubna 2012

Dior serum de rouge, odstín 760 Raspberry

Vlastně nemůžu říct vůbec nic negativního, a přesto nejsem spokojená. 
Jako první krásná věc je tu luxusně vypadající obal, je trošku těžší a rtěnka se vysouvá otáčením spodní části.
Rtěnka je příjemná, mazlavá jako balzám. Podle mě má příjemnou výdrž, pokud se nejí, tak zhruba 3 hodiny beze změny. A potom začne mizet, ale mizí tak nějak postupně. Nedělá slitou čárku, trochu se rozpíjí, ale nic hrozného
A teď k barvě. Tu jsem si vybírala tak od oka. Zavřu oči a představím si krásnou utrženou malinu, tak takovou jsem chtěla rtěnku, nebo ostružinovou, fuchsiovou, vínovofialovou, prostě něco podobného. Třeba dle swatchů tady.Vidíte tam nějakou nahnědlou. Já ne! Taky jsem četla, že rtěnka je poloprůhledná. Mám teda asi nějaký divný kus, protože moje je plně krycí v jednom tahu. A to je kámen úrazu. Rtěnka nemá modrý, případně fialový podtón, tak jak jsem očekávala, ale je do hněda. Nenávidím hnědou barvu, vypadám v ní hnusně, vyblitě apod.

Tady na mé puse to zachránila trochu jen konturka, která je přibližně v barvě, jakou bych si představovala.

Konturka je v odstínu, který mi vyhovuje. Rimmel  071 Cherry Kiss

Škoda, že je to odstín, který prostě nepřekousnu, protože si myslím, že tato rtěnka stojí za to.
Kdyby o ni měl někdo zájem, tak je k mání za 400 + pošta. Je jednou nartěnkovaná:-(

6 komentářů:

  1. Tato rtěnka je prej skvělá, já o ní sním už nějakou tu dobu a je škoda že ti odstín nesednul:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky dost nasraná, čkala jsem, než jsem ji objednala, zvažovala, cena vysoká, pak objednala, zase čekala a teď vlastně zklamání :-(

      Vymazat
  2. Bohužel taky mi vadí ten podtón, jinak by se mi hodila :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sice hnědou přímo v tom nevidím, ale i tak to není lichotivá barva. Minimálně pro mě jakožto studený typ... Soukromě takovým říkám "efekt a la tři minuty před smrtí". Ale na nás Sněhurky obecně výrobci kosmetiky kašlou. Jinak vypadá perfektně, ale neslušela by mi naprosto stejně jako tobě.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem studený typ... No hledala jsem podobnou jako je ta konturka, protože ta mi celkem sedí, pokud není uplně plně krycí... A tu hnědou si fakt nevsugerovávám, prostě tam je, fotky asi zkreslujou

    OdpovědětVymazat